Comezamos deixando a correción da ficha que enviáchedes de volta.
Calzado azul: Esther
Calzado
vermello: Xulia
Calzado
amarelo: Carme
1. Esther polo camiño
morado porque ainda que non escoita pola música pode ver e camiñar ben e subir
escaleiras.
Xulia e Carme polo azul xa que cos
ollos tapados pode oir os semáforos e é un camiño sen obstáculos para poder ir
saltando cun pé soamente.
2. Esther ten
alterado o oído. Función vital de relación. É necesario para oir/escoitar.
Xulia ten
alterado os ollos. Función vital de relación. Son necesarios para o sentido da
vista. Para poder ver.
Carme ten alterado o aparato locomotor. Función vital de relación.
Necesario para executar as respostas que
elabora o sistema nervioso.
3. Esther usará os sentidos da vista, do olfacto e do gusto.
Xulia usará os sentidos do oído, do olfacto e do gusto.
Carme pode usar todos os sentidos xa que
ela so iba a pata coxa.
4. O prato de pasta xa que ten hidratos
de carbono que dan enerxía e a carne son proteínas que proporcionan materiais
para reparar o corpo.
As plantas son importantes en todas as estacións do ano, pero aproveitando que estamos en primavera vamos a continuar repasando a súa importancia.
Vemos o vídeo para despois poder responder as preguntas.
1. Responde verdadeiro
ou falso. Nas falsas razoa a túa resposta.
1.
As plantas
poden desprazarse.
2.
As plantas
relaciónanse.
3.
As
plantas non fabrican o seu propio alimento.
4.
As plantas
nos aportan osíxeno.
5.
Hai
plantas con flores.
2. Contesta as seguintes preguntas.
En que consiste a
fotosíntese?
Que é e para que
serve a clorofila?
Onde viven as algas?
Onde podemos
encontrar musgo?
Que significa plantas
superiores?